دوشنبه ۱ تير ۱۴۰۵

اجتماعی

علیرضا ماندی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان معرفی شد

علیرضا ماندی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان معرفی شد
عصر قم - مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور روح‌اله ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، جمعی از مدیران استانی، فعالان اقتصادی و کارکنان منطقه در سالن همایش‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

عصر قم - مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور روح‌اله ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، جمعی از مدیران استانی، فعالان اقتصادی و کارکنان منطقه در سالن همایش‌های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، در این مراسم، خوشنویسان مدیرعامل پیشین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای دوره مسئولیت خود ارائه کرد.
وی با اشاره به تدوین و تنظیم آیین‌نامه واگذاری زمین با هدف فعال‌سازی اراضی راکد، انجام کامل تعهدات منطقه در پروژه اتصال منطقه ویژه به خط آهن سراسری، جذب سرمایه‌گذاران جدید و واگذاری چندین هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری، همکاری در روند احداث فرودگاه بین‌المللی قم، به‌روزرسانی و ساماندهی پرونده‌های حقوقی منطقه و سایر اقدامات انجام شده، عملکرد مجموعه منطقه را تشریح کرد.
خوشنویسان همچنین با تأکید بر اهمیت تکریم کارکنان به عنوان مقدمه‌ای برای تکریم ارباب رجوع، این رویکرد را عاملی مؤثر در ارتقای بهره‌وری سازمانی و افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان دانست.
در ادامه این مراسم، علیرضا ماندی مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خوشنویسان، اظهار داشت: با همدلی، همکاری و مشارکت تمامی کارکنان و فعالان اقتصادی، مسیر توسعه و پیشرفت منطقه با سرعت و شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با تأکید بر اهمیت مدیریت زمان در انجام امور و تسریع در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، گفت: استفاده بهینه از فرصت‌ها و پرهیز از اتلاف زمان، از مهم‌ترین الزامات دستیابی به اهداف توسعه‌ای منطقه است.
مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان همچنین روحیه خدمت‌گزاری را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمانی برشمرد و افزود: همه کارکنان باید با نگاه خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب، زمینه افزایش رضایت‌مندی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران را فراهم کنند.
ماندی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به هماهنگی لازم با کل کشور در مورد مدیریت مصرف انرژی آن را از ضرورت‌های امروز کشور دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری صحیح از منابع و مدیریت مصرف انرژی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، نقش مهمی در ارتقای کارایی و پایداری فعالیت‌های اقتصادی دارد.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای بهره‌وری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، کاهش هزینه‌ها، افزایش کارایی و بهبود فرآیندهای اجرایی را از مهم‌ترین راهبردهای مدیریت در مسیر تحقق اهداف توسعه‌ای منطقه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی بخش‌ها، زمینه رشد سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و رونق بیش از پیش منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فراهم شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و اشاره به میزبانی استان قم برای تشییع پیکر مطهر رهبر شهید در روزهای آینده، از خدمات و تلاش‌های خوشنویسان در دوران تصدی مدیریت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قدردانی کرد.
ابراهیمی با اشاره به پروژه‌های مهم و راهبردی منطقه از جمله اتصال به شبکه ریلی سراسری کشور، هاب لجستیکی منطقه، احداث و تکمیل فرودگاه قم، این طرح‌ها را از عوامل مؤثر در توسعه زیرساختی، رونق تجارت و افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برشمرد.
وی همچنین با اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات علیرضا ماندی در حوزه پروژه‌های عمرانی و فرودگاه بین المللی در دست احداث قم، حضور وی در رأس مدیریت منطقه را فرصتی مناسب برای تسریع روند تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه آن، جذب سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های اقتصادی منطقه ارزیابی کرد.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات و زحمات خوشنویسان تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب علیرضا ماندی به عنوان مشاور استاندار و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که از سوی استاندار قم صادر شده بود، به وی اعطا شد.


نظرات شما