يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

فرهنگی

۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کردند

۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کردند
عصر قم - فرماندار مهران گفت: ۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کرده اند.
  بزرگنمايي:

عصر قم - فرماندار مهران گفت: ۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کرده اند.

حیدر نعمتی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تا صبح امروز، بیش از ۲۲۶ هزار زائر از پایانه شهید سلیمانی تردد کرده‌اند.
وی افزود: با آغاز موج بازگشت، هر ساعت بر تعداد زائران افزوده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده نیز این روند صعودی ادامه داشته باشد.
فرماندار مهران با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده برای بازگشت راحت زائران تصریح کرد: حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مستقر هستند تا زائران را به شهرهای مختلف کشور منتقل کنند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود حجم بالای تردد، خوشبختانه مشکلات چندانی در مرز گزارش نشده است و امیدواریم با ادامه هماهنگی دستگاه‌های مسئول، شاهد بازگشت ایمن و روان تمامی زائران به شهرهای خود باشیم.
منبع: خبرگزاری مهر


نظرات شما