عصر قم - فارس /تیم ملی ووشو ساندا کشورمان در دو بخش پسران و دختران در رقابتهای ووشو ساندا قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) به ۴ مدال طلا و ۴ مدال نقره دست یافت.
تیم ملی ووشو(ساندا) کشورمان در بخش دختران و پسران رقابتهای قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) با کسب ۴ مدال طلا و ۴ مدال نقره به کار خود پایان داد.
در بخش دختران، دیانا رحیمی در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال طلا رسید و سوگند سینکایی در وزن ۵۲- کیلوگرم و سوگند سلیمی در وزن ۵۶- کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.
در بخش پسران نیز مهدی کرمانی (۶۰- کیلوگرم)، سهیل موسوی (۷۵- کیلوگرم) و رضا کرمی (۸۰- کیلوگرم) مدال طلا کسب کردند. همچنین شجاع پناهی (۶۵- کیلوگرم) و عرفان محرمی (۷۰- کیلوگرم) به مدال نقره دست یافت.