سه شنبه ۲ دي ۱۴۰۴

ورزشی

یامال در مسیر رونالدو؛ زودتر سابسکرایب کنید!

یامال در مسیر رونالدو؛ زودتر سابسکرایب کنید!
عصر قم - ورزش ۳ /لامین یامال با راه‌اندازی کانال رسمی یوتیوب خود، اولین قدم را پر سر و صدا برداشت. از زمان شروع به کار کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو و توجه بی‌سابقه به ...
  بزرگنمايي:

عصر قم - ورزش 3 /لامین یامال با راه‌اندازی کانال رسمی یوتیوب خود، اولین قدم را پر سر و صدا برداشت. از زمان شروع به کار کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو و توجه بی‌سابقه به آن، دیگر فوتبالیست‌ها هم به سمت این پلتفرم رفته‌اند. یامال امروز اولین قدم در یوتیوب را با سر و صدای زیاد برداشت و درحالیکه پیراهن لوئیس دیاز را به تن کرده بود خانه خود را مقابل دوربین به هوادارانش نشان داد.
اولین ویدیوی یامال در یوتیوب به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد. یامال در این ویدیو، آپارتمانی را نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر در آن زندگی کرده و حالا در آستانه ترک آن است. فضایی ساده و خودمانی که با لحن راحت و بی‌تکلف او همراه می‌شود.
یامال در توضیح ویدیو با شوخی می‌گوید: «این خونه چند سال اخیرمه؛ اگه می‌خواید خونه جدید رو ببینید… نمی‌دونم، ۱۰ میلیون سابسکرایب؟ اگه اینقدر سابسکرایب کنید خونه جدیدم رو هم نشون می‌دم» ویدیویی که در میانه اسباب‌کشی ضبط شده و همین حال‌وهوا، ارتباطش با مخاطب را طبیعی‌تر کرده است.

عصر قم

یامال در جریان این ویدیو، از سالن، میز کار، حمام و حتی تراسی می‌گوید که به اعتراف خودش «تقریبا هیچ‌وقت از آن استفاده نکرده، چون می‌ترسیده همسایه‌ها او را ببینند». اما جزئیاتی که بیش از همه توجه هواداران را جلب کرد، نه دکور خانه، بلکه پیراهنی بود که به تن داشت: لباس لوئیس دیاز، وینگر لیورپول و همکار تجاری او. کاربران یوتیوب خیلی زود در کامنت‌ها به یامال یادآور شدند که می‌دانند علت استفاده او از پیراهن لوئیس دیاز چیست: شراکت اقتصادی.
با تدوینی تند و سرزنده، یامال نگاهی هم به جام‌ها، هدایا، یادگاری‌ها و انبوه لباس‌هایی می‌اندازد که در خانه دارد. همه‌چیز بدون ژست و فیلتر؛ همان‌طور که هست.

عصر قم

قول «دیدن خانه جدید» به هواداران فعلا قلاب اصلی کانال اوست. وعده‌ای نیمه‌جدی، نیمه‌شوخی که کنجکاوی زیادی ایجاد کرده، به‌خصوص وقتی معلوم می‌شود خانه جدید، عمارت سابق شکیرا و پیکه است. با بیش از ۲۵ هزار دنبال‌کننده در چند ساعت اول، شاید رسیدن به آن «۱۰ میلیون» دنبال‌کننده هم خیلی دور نباشد. یک چیز روشن است: استعداد پسر طلایی بارسا، فقط به چمن فوتبال محدود نمی‌شود.

عصر قم

بازار


نظرات شما