دوشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۴

اجتماعی

براساس آمار ۶ ماه نخست امسال؛

تماس بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه ۱۹۷ فراجا

تماس بیش از  ۱۱ هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه ۱۹۷ فراجا
عصر قم - فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه ۱۹۷ فراجا تماس گرفته و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند.
  بزرگنمايي:

عصر قم - فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 11 هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه 197 فراجا تماس گرفته و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند.

عصر قم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم ، سردار محمدرضا میرحیدری در جریان دیدار مردمی به مناسبت هفته فراجا با اشاره به راه‌اندازی سامانه 197 به منظور رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، افزود: «فراجا رضایت‌مندی مردم را به عنوان اولویت اصلی کاری خود دنبال می‌کند و این سامانه از سال 78 به عنوان پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی ایجاد شده است.»
وی افزود: «در نیمه نخست امسال، 11 هزار تماس از سوی مردم از طریق این سامانه ثبت شده که نشان‌دهنده اعتماد و استقبال بالای شهروندان است.»
فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کاهش چشمگیر شکایات و انتقادات از پلیس خبر داد و گفت: «شکایات مردمی نسبت به پلیس امسال 23 درصد و انتقادات 40 درصد کاهش یافته است.»
میرحیدری درباره موضوعات مطرح شده در تماس‌ها تصریح کرد: «بیشترین مسائل مطرح شده مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی بوده که توسط پلیس راهور به دقت پیگیری می‌شود.»
وی در پایان بر تداوم دیدار‌های مردمی نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف تأکید کرد و گفت: «دیدار‌های مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، به صورت هفتگی در قم، شهرستان‌ها و نواحی مختلف استان در دستور کار قرار دارد.»


نظرات شما