دوشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۴

اجتماعی

براساس آمار ۶ ماه نخست امسال؛

براساس آمار ۶ ماه نخست امسال؛
عصر قم - فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه ۱۹۷ فراجا تماس گرفته و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند.
  بزرگنمايي:

عصر قم - فرمانده انتظامی استان قم گفت: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 11 هزار نفر از شهروندان قمی با سامانه 197 فراجا تماس گرفته و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند.

عصر قم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم ، سردار محمدرضا میرحیدری در جریان دیدار مردمی به مناسبت هفته فراجا با اشاره به راه‌اندازی سامانه 197 به منظور رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، افزود: «فراجا رضایت‌مندی مردم را به عنوان اولویت اصلی کاری خود دنبال می‌کند و این سامانه از سال 78 به عنوان پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی ایجاد شده است.»
وی افزود: «در نیمه نخست امسال، 11 هزار تماس از سوی مردم از طریق این سامانه ثبت شده که نشان‌دهنده اعتماد و استقبال بالای شهروندان است.»
فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کاهش چشمگیر شکایات و انتقادات از پلیس خبر داد و گفت: «شکایات مردمی نسبت به پلیس امسال 23 درصد و انتقادات 40 درصد کاهش یافته است.»
میرحیدری درباره موضوعات مطرح شده در تماس‌ها تصریح کرد: «بیشترین مسائل مطرح شده مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی بوده که توسط پلیس راهور به دقت پیگیری می‌شود.»
وی در پایان بر تداوم دیدار‌های مردمی نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف تأکید کرد و گفت: «دیدار‌های مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، به صورت هفتگی در قم، شهرستان‌ها و نواحی مختلف استان در دستور کار قرار دارد.»


نظرات شما