- نوشته شده توسط:
عصر قم
-
سه شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۴
عصر قم - رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدایی استان قم، با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: «این رویداد با هدف شناسایی، معرفی و ترویج شیوههای نوین و اثربخش آموزشی در ۱۰ عنوان درسی، در سه مرحله منطقهای، استانی و کشوری برگزار میشود و فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربههای موفق معلمان سراسر کشور فراهم آورده است.
عصر قم - رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدایی استان قم، با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: «این رویداد با هدف شناسایی، معرفی و ترویج شیوههای نوین و اثربخش آموزشی در 10 عنوان درسی، در سه مرحله منطقهای، استانی و کشوری برگزار میشود و فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربههای موفق معلمان سراسر کشور فراهم آورده است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزشوپرورش قم، مرحله حضوری جشنواره کشوری «اصلاح روشهای آموزش و تحول در محیطهای یادگیری» در سطح استانی، 5 و 6 مردادماه 1404 با حضور معلمان منتخب از نواحی و مناطق استان برگزار خواهد شد .
رضا طلیمی، رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی دوره ابتدایی استان قم، با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: «این رویداد با هدف شناسایی، معرفی و ترویج شیوههای نوین و اثربخش آموزشی در 10 عنوان درسی، در سه مرحله منطقهای، استانی و کشوری برگزار میشود و فرصتی ارزشمند برای تبادل تجربههای موفق معلمان سراسر کشور فراهم آورده است .»
وی افزود: «در مرحله نخست، تعداد 484 اثر در سامانه جشنواره ثبت شد که پس از داوری اولیه، 172 اثر در سطح منطقهای به صورت مجازی و حضوری مورد ارزیابی قرار گرفت. در ادامه، 28 اثر برتر از مناطق مختلف استان قم به مرحله استانی راه یافتند و داوری مجازی آنها نیز به انجام رسید .»
طلیمی در ادامه تصریح کرد: «اکنون، با هدف انتخاب نهایی آثار برتر استان قم برای راهیابی به مرحله کشوری، مرحله حضوری داوری در روز یکشنبه و دوشنبه 5 و 6 مردادماه 1404 در محل دبستان شهید فخری زاده ناحیه4 برگزار خواهد شد .»
وی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده معلمان دوره ابتدایی استان قم، این جشنواره را بستری مهم برای تقویت گفتمان تحول در آموزش دانست و ابراز امیدواری کرد که این حرکت علمی، مسیر آموزش را به سوی یادگیری عمیقتر، فعالتر و خلاقانهتر هدایت کند .
این جشنواره با در راستای اجرای دوره اصلاح روش های آموزش و تحول در محیط های یادگیری و مشارکت فعال استانها، در مسیر تحقق اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزشی گام برمیدارد و زمینهساز ارتقاء کیفیت یاددهی-یادگیری در مدارس کشور است .
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...