عصر قم

آخرين مطالب

رئیس عقیدتی ناجا: نگران امنیت انتخابات نیستیم سیاسی

رئیس عقیدتی ناجا: نگران امنیت انتخابات نیستیم
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: فرزندان رشید و بصیر ناجا امنیت انتخابات را آنچنان که باعث شگفتی دشمنان بشود تضمین ‌می‌کنند و ما نگران امنیت انتخابات نیستیم.

به گزارش دوشنبه ایرنا از فرماندهی انتظامی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی قم با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات افزود: نقش ناجا در تحقق انتخابات امن، سالم و پرشور نقشی تعیین کننده است.
رییس عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی، اجتماعی، سیاسی، ملی، قانونی و عقلی به‌شمار می‌آید.
وی گفت: آنجایی که بقاء و التزام یک ملت به امری مانند انتخابات وابسته است، باید همگان بر این رخداد عظیم اهتمام کنند.
ادیانی تصریح کرد: امام راحل که درود خدا و فرشتگان الهی بر او باد فرمودند "حفظ نظام از اوجب واجبات است"، چون نظام اسلامی باطن همه احکام فرعی اسلام است.
وی اضافه کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی هوشیار و بصیر بوده و تبلیغات دشمن را می شناسد و این تبلیغات را رصد و جزء خواص آگاه جامعه است، پلیس به این تکلیف به عنوان یک وجوب عینی نگریسته و حضور خانواده کارکنان حضور همگانی خواهد بود.
وی گفت: اگر کسی به حدی از آگاهی برسد که وجوب رای دادن یک واجب شرعی است قطعا تخلف او از این امر واجب مستوجب عقاب خواهد شد، تخطی از وظیفه دینی و شرعی جز مواخذه چیزی به دنبال نخواهد داشت.
رییس عقیدتی سیاسی ناجا افزود: حماسه 28 خرداد 1400 همانند حماسه فتح خرمشهر خواهد بود که ما می خواهیم آن را خلق و صلابت و هوشیاری، آگاهی و حماسی بودن مردم ایران و شگفتی سازی ملت را به رخ بدخواهان و جبهه استکبار بکشیم.
ادیانی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر حاکمیت ملی ملت ایران است، همه پای صندوق‌های رای حاضر می شویم و حماسه فتح خرمشهر دیگری می آفرینیم.
وی گفت: شما خادمان و فرزندان برومند ملت ایران را به حضور همگانی در انتخابات دعوت می کنم و قطعا خانواده بزرگ ناجا با بصیرتی که در فتنه‌های گوناگون از خود بروز و ظهور داده و حماسه‌ها آفرید و موجبات خشنودی نایب امام عصر (عج) را فراهم کرد، در انتخابات نیز شرکت خواهند کرد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: من عرض می کنم فرزندان رشید و بصیر ناجا امروز با افتخار اعلام می کنند، امنیت انتخابات را آنچنان که باعث شگفتی دشمنان بشود تضمین کنند و ما نگران امنیت انتخابات نیستیم.
وی گفت: دشمن با همه ابزار رسانه ای و تبلیغی و اقدام‌های عملی و شیطنت‌های خباثت آلود خود با همه عوامل نفوذی و سواره و پیاده نظامش، ناامیدی و ناکارآمدی و نه به جمهوری اسلامی و رای ندادن را القاء می کند.
ادیانی ادامه داد: دشمنان برای این امر تقسیم کار کرده اند، اسرائیل کودک کش و غاصب مسئول عملیات فیزیکی، خرابکارانه و آمریکای خبیث نیز مسئول اقدام‌های سیاسی علیه نظام اسلامی شده است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: رفتار سیاسی ملت ایران در 40 سال گذشته نشان داده اگر پای اجنبی به میان بیاید، همه احزاب و آحاد مردم پای کار می آیند و از نظام اسلامی دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی با همه ظرفیت آمده و ثبت نام کرده اند افزود: ملت ایران می داند که مشکل‌های زیادی در کشور وجود دارد ولی در مقابل تلاش دشمنان، پاسخ قطعی ملت ایران حضور سر صندوق های رای است.
وی خاطرنشان کرد: برابر افکارسنجی با اقدام‌های مدبرانه و حکیمانه رهبری عظیم الشان و همچنین فرماندهی ناجا، امروز نیروی انتظامی در صدر جدول رضایت‌مندی مردم قرار دارد.
وی با بیان اینکه ناجا آمادگی 100 درصد برای ایجاد امنیت انتخابات دارد افزود: آبروی خود را خرج نظام اسلامی، عظمت ملت ایران و عظمت خیمه اباعبدالله الحسین (ع) کنید، امروز میدان نبرد با دشمن سر صحنه صندوق رای است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این جلسه ضمن با اشاره به برخی ویژگی‌ها و مصادیق پلیس در تراز انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400 را مهمترین ماموریت پیش روی پلیس عنوان و افزود: با تدبیری که در مجموعه فرماندهی انتظامی استان هم به عنوان ماموریت پیش رو و هم اقدام‌های پیش دستانه در مورد انتخابات اندیشیده شده و سعی کردیم علاوه بر ترغیب کارکنان و خانواده هایشان برای حضور در پای صندوق.‌های رای، شاخص‌های انتخاب اصلح اعلامی توسط رهبر معظم انقلاب را نیز تشریح و این موضوع‌ها. به آحاد جامعه انتقال دهیم.
سردار میرفیضی اقدام‌های پیرامون فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی معنوی درون و برون یگان‌های انتظامی و شهری را با هدف آگاهی بخشی و ارتقاء بینش و دانش تبیین کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم القائات دشمنان را خنثی و توطئه آنها را نقش بر آب کنیم. /
برچسب‌ها
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا انتخابات 1400 قم انتظامی
پروندهٔ خبری
انتخابات 1400

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/304553/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتشار کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان»

سیر نزولی دمای هوای قم از اواسط هفته

سومین پویش ملی مرهم زائر در قم آغاز شد

عدم توجه به دستور ایست پلیس در شهرستان نور

تعویق خدمت سربازی برای دانش‌آموختگان ماهر

تهران سه‌شنبه برای مراسم تحلیف تعطیل نمی‌شود

مناسبت روز، شنبه 6 مرداد

رییس بنیاد شهید: ایثارگران در سامانه کاریابی بنیاد شهید مراحل اشتغال به کار را گذرانده‌اند

صدای سشوار درمان کولیک

روایت زندگی شهید ابوالفضل شاطری از زبان مادرش

صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه 6 مرداد ماه 1403

افزایش 5 برابری اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی در قم

148 هزار مورد بازرسی از واحدهای اقتصای فعال در قم انجام شد

کشف دو تن خمیر اسکلت مرغ غیربهداشتی در قم

وزارت بهداشت: کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود

گره کور پرونده قتل مرد دستفروش با شلیک گلوله

سازمان غذا و دارو: مشکل شیرخشک نداریم

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: بنیاد شهید کاملا هوشمند شده و تمامی خدمات را به صورت الکترونیک ارائه می‌دهد

عوامل موثر در بروز بیماری کولیت روده

«تیبا» سارقان حرفه‌ای را به دام انداخت

تقویم و اوقات شرعی شنبه 6 مرداد 1403 به افق قم

آیت الله کعبی اقدام دولت آلمان در تعطیلی مراکز اسلامی رامحکوم کرد

بروز اختلال در جریان آب برخی مناطق قم در روز شنبه

آیت الله کعبی اقدام دولت آلمان در تعطیلی مراکز اسلامی را محکوم کرد

ساعت کار ادارات استان قم دوباره تغییر کرد

کاهش ساعت کاری ادارات در کیش

شب هایی که من به یاد تو بیدار بودم

یک راهکار درمانی برای لطیف کردن کیسه صفرا

ولادت در پاریس، شهادت در مرصاد،آرمیده در قم

حادثه‌ای تلخ بر اثر واژگونی قایق بادی

همه چیز درباره تمدید اعتبار گذرنامه

فرو نشست زمین در خیابان ولیعصر

آب زیاد می خورم اما عطشم رفع نمیشه!

حال من حالِ مریضی است...

ساعت کار ادارات قم دوباره تغییر کرد؛ ساعت 6 تا 10

ساعت فعالیت تمامی واحدهای قوه قضاییه اعلام شد

دمای این استان 48 درجه می‌شود!

اموزش تصویری ماساژ کتف و گردن

آب درمانی در منزل

کاش اینجا بودی...

قم میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

علت فرونشست زمین در میدان ونک چه بود؟

ماجرای بعضی از جاده‌های عجیب و غریب کشور!

تداوم آتش‌سوزی در سایت صفیره اهواز

ساعت کار ادارات و بانک‌های استان قم دوباره تغییر کرد

شایع ترین عوارض گره های تیروئیدی

تسلیت آیت الله رمضانی در پی درگذشت امام جمعه سابق فومن و ماسال

آزمون تکمیل ظرفیت جامعه الزهرا در قم برگزار شد

مرد 56 ساله‌ در رودخانه غرق شد

هشدار تداخل داروهای گیاهی و شیمیایی