دوشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۴

فرهنگی

مدیر کل آموزش و پرورش قم تاکید کرد:

حضور همه‌جانبه دانش‌آموزان در فرآیند غربالگری، پایه‌گذار مداخلات علمی و مؤثر در ارتقای سلامت روان آنان خواهد بود

حضور همه‌جانبه دانش‌آموزان در فرآیند غربالگری، پایه‌گذار مداخلات علمی و مؤثر در ارتقای سلامت روان آنان خواهد بود
عصر قم - جلسه شورای راهبری نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) استان قم با هدف بررسی و پیگیری روند اجرای آزمون‌های غربالگری دانش‌آموزان برگزار شد. این نشست صبح امروز به ریاست محمدجواد محمدی‌سعید، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید.
  بزرگنمايي:

عصر قم - جلسه شورای راهبری نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) استان قم با هدف بررسی و پیگیری روند اجرای آزمون‌های غربالگری دانش‌آموزان برگزار شد. این نشست صبح امروز به ریاست محمدجواد محمدی‌سعید، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، جلسه شورای راهبری نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) استان قم با هدف بررسی و پیگیری روند اجرای آزمون‌های غربالگری دانش‌آموزان برگزار شد. این نشست صبح امروز به ریاست محمدجواد محمدی‌سعید، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید .
مدیرکل آموزش و پرورش قم در سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت طرح نماد در شناسایی و مداخله زودهنگام در مشکلات رفتاری و روانی دانش‌آموزان گفت: غربالگری علمی و صحیح، نخستین گام در مسیر حمایت هدفمند از دانش‌آموزان و خانواده‌هاست و اجرای موفق این طرح نیازمند همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌هاست .
وی با تقدیر از همکاران فعال در اجرای طرح نماد، بر استفاده از موارد تشویقی برای همکاران پرتلاش تأکید کرد و افزود: ایجاد انگیزه در میان فرهنگیان و مشاوران مدارس، موجب ارتقای کیفیت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سطح مدارس خواهد شد .
محمدی سعید در ادامه با اشاره به نقش کلیدی نظام غربالگری در شناسایی به‌موقع دانش‌آموزان نیازمند خدمات مشاوره تخصصی، بر پیگیری مشارکت حداکثری دانش‌آموزان از سوی حوزه‌های مسئول تأکید نمود و افزود: حضور همه‌جانبه دانش‌آموزان در فرآیند غربالگری، پایه‌گذار مداخلات علمی و مؤثر در ارتقای سلامت روان آنان خواهد بود.


نظرات شما