يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

ورزشی

نامه پرسپولیس به اوسمار دردسرساز می‌شود؟

نامه پرسپولیس به اوسمار دردسرساز می‌شود؟
عصر قم - فارس /پس از فصلی کابوس‌وار و ناکامی پرسپولیس در تمامی رقابت‌ها که با شکست مقابل چادرملو به اوج رسید، جدایی اوسمار ویرا از جمع سرخپوشان قطعی شده است. شکست ...
  بزرگنمايي:

عصر قم - فارس /پس از فصلی کابوس‌وار و ناکامی پرسپولیس در تمامی رقابت‌ها که با شکست مقابل چادرملو به اوج رسید، جدایی اوسمار ویرا از جمع سرخپوشان قطعی شده است.
شکست پرسپولیس مقابل چادرملو و از دست رفتن آخرین شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیایی، پایان تلخی بر یکی از ضعیف‌ترین فصل‌های سال‌های اخیر سرخپوشان بود؛ فصلی که ناکامی در تمامی جبهه‌ها، تغییر روی نیمکت این تیم را به تصمیمی اجتناب‌ناپذیر تبدیل کرد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس قطعی شده و حتی مسئولان باشگاه با این مربی برای تسویه حساب به توافقات اولیه برای پایان همکاری نیز رسیده‌اند، هرچند هنوز توافق نهایی به صورت مکتوب امضا نشده است.اما در این میان یک سؤال مهم و ابهام بزرگ وجود دارد؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر بارها مدعی شده‌اند که اوسمار برای فصل آینده قرارداد معتبری با این باشگاه ندارد. اگر این ادعا صحیح است، چرا باشگاه به جای اعلام رسمی پایان همکاری، به دنبال جدایی مسالمت‌آمیز و توافق با این مربی است؟
از سوی دیگر، اگر اوسمار برای فصل آینده قرارداد دارد، این سؤال مطرح می‌شود که مسئولان باشگاه چگونه همزمان با وجود قرارداد، مذاکرات جدی خود را با دراگان اسکوچیچ برای هدایت پرسپولیس آغاز کرده‌اند؟ موضوعی که می‌تواند از نظر حقوقی نیز برای باشگاه دردسرساز شود.
پیگیری‌های خبرنگار فارس اما نشان می‌دهد یکی از نگرانی‌های مدیران باشگاه، نامه‌ای است که با چند روز تأخیر برای حضور اوسمار ارسال شده است. گفته می‌شود مسئولان پرسپولیس نگران هستند که این موضوع در آینده به عنوان مستندی برای طرح شکایت احتمالی این مربی علیه باشگاه، مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل ترجیح داده‌اند به جای ورود به یک اختلاف حقوقی، با توافقی دوطرفه پرونده همکاری با او را ببندند.


نظرات شما