يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

فرهنگی

نماینده حزب‌الله: دولت، سند تسلیم و فتنه را امضا کرد

نماینده حزب‌الله: دولت، سند تسلیم و فتنه را امضا کرد
عصر قم - عضو حزب الله و نماینده مجلس لبنان گفت: ما دولتی به معنای واقعی که به مردم خود اطمینان بدهد و از آنها حمایت کند، نداریم، بلکه افرادی در حاکمیت حضور دارند که وفاداری به خارج را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و سند تسلیم امضا کرده‌اند.
  بزرگنمايي:

عصر قم - عضو حزب الله و نماینده مجلس لبنان گفت: ما دولتی به معنای واقعی که به مردم خود اطمینان بدهد و از آنها حمایت کند، نداریم، بلکه افرادی در حاکمیت حضور دارند که وفاداری به خارج را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و سند تسلیم امضا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ حسن فضل‌الله، نماینده مجلس لبنان گفت: ما دولتی به معنای واقعی که به مردم خود اطمینان بدهد و از آنها حمایت کند، نداریم، بلکه افرادی در حاکمیت حضور دارند که وفاداری به خارج را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و سند تسلیم امضا کرده‌اند.
وی افزود: آنچه حاکمیت انجام داد، ایجاد فتنه برای کشاندن کشور به آشوب و تبدیل درگیری با دشمن به یک درگیری داخلی است و این بدترین کارکرد یک حکومت است.
فضل الله گفت: توافق «ذلت و ننگ» که حاکمیت امضا کرد، هرگز اجرایی نخواهد شد، دست ما همچنان روی ماشه خواهد ماند و مسیر مقاومت را تا تحقق اهدافمان ادامه خواهیم داد.
.....
پایان پیام/ 218


نظرات شما