شنبه ۶ تير ۱۴۰۵

ورزشی

نمی‌خواستم پدری و کوبارسی را مصدوم کنم

نمی‌خواستم پدری و کوبارسی را مصدوم کنم
عصر قم - ورزش ۳ /آگوستین کانوبیو در پایان مسابقه و پس از حذف اروگوئه از جام جهانی به دست اسپانیا، در مصاحبه‌ای به توجیه دو خطای بسیار خشن خود روی پدری و کوبارسی پرداخت. ...
  بزرگنمايي:

عصر قم - ورزش 3 /آگوستین کانوبیو در پایان مسابقه و پس از حذف اروگوئه از جام جهانی به دست اسپانیا، در مصاحبه‌ای به توجیه دو خطای بسیار خشن خود روی پدری و کوبارسی پرداخت.
این مهاجم ۲۷ ساله با تبرئه خود، مدعی شد که این اتفاقات غیرعمدی بوده است.
 خبرنگار شبکه «تله‌دوسه» مشخصاً درباره خطا روی کوبارسی از او سوال کرد که مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه فلومیننزه در پاسخ گفت: «من بعد از بازی تصاویر را ندیدم، اما واضح است که با کف پا تکل خشن نرفتم، بلکه پهلوی پایم برخورد کرد. هرگز قصد مصدوم کردن بازیکنی را ندارم. این بازی‌ها بسیار فشرده و پویا هستند. ما باید انتقادپذیر باشیم و خیلی چیزها را درون تیم اصلاح کنیم. این گروه باید متحد بماند و رو به جلو حرکت کند».

عصر قم

او در ادامه افزود: «صحبت کردن در این شرایط سخت است اما باید به تلاش و اعتماد به این گروه ادامه دهیم. باید کمی به ذهنمان استراحت بدهیم و درباره همه‌چیز فکر کنیم». 
کانوبیو درباره اینکه آیا این بهترین بازی اروگوئه در جام جهانی بود یا خیر، در خصوص دیدارهای قبلی مقابل عربستان سعودی و کیپ‌ورد گفت: «ما در دو بازی دیگر برتر بودیم، اما نتوانستیم جزئیات را کنترل کنیم، در حالی که رقبای ما در زمان موقعیت‌سازی کارآمدتر عمل کردند».


نظرات شما