عصر قم - تسنیم / رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یکی از محورهای اصلی برنامه اصلاح نظام اداری در دولت چهاردهم، ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات دستگاههای اجرایی است.
بر این اساس، فصل سوم قانون مدیریت خدمات کشوری و مواد 90 و 91 آن مبنای اجرای طرح «فوریتهای اداری» قرار گرفت.
در قالب این طرح، سامانهای با شماره سهرقمی در سه استان قزوین، البرز و تهران راهاندازی شده است تا مردم بتوانند موارد بیاحترامی، قصور یا تأخیر در ارائه خدمات اداری را مستقیماً گزارش کنند.
بازار ![]()
پس از ثبت گزارش، موضوع در کمتر از سه ساعت بررسی و رسیدگی میشود. هدف این طرح، بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مردم و قدردانی از کارمندان قانونمدار و خوشرفتار است.