ارتقای سامانه مرکز تماس 125 آتشنشانی شهرداری قم/ پایداری ارتباط دیجیتال شهری
سه شنبه 30 ارديبهشت 1404 - 13:59:53
|
|
عصر قم - مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم گفت: بهمنظور اتصال پایدار و ایمن ساختمانهای شهرداری به مرکز داده و ارتقای زیرساختهای ارتباطی در سازمان آتشنشانی، 115 دکل رادیویی در سطح شهر نصب و راهاندازی شده است. علی مؤمن حجازی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به نصب و نگهداری 115 دکل رادیویی در سطح شهر قم اظهار کرد: با توجه به تعدد ساختمانهای وابسته به شهرداری قم و لزوم ارائه خدمات برخط به شهروندان و مراجعهکنندگان، برقراری یک ارتباط پایدار، ایمن و بدون اختلال میان این ساختمانها با مرکز داده شهرداری ضروری بود. وی با اشاره به توسعه ارتباطات مبتنی بر فیبر نوری پرسرعت طی سال گذشته افزود: برای افزایش پایداری، لینکهای پشتیبان مبتنی بر ارتباطات رادیویی نیز فعالسازی شد که بهصورت مستمر نگهداری و پشتیبانی میشوند. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم گفت: این امر موجب شده است تمامی واحدهای شهرداری بدون قطعی به خدمات دیجیتال متصل باشند و بتوانند خدمات خود را به شکل منظم در اختیار شهروندان قرار دهند. مؤمن حجازی با اشاره به ارتقای زیرساختهای فناورانه در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان داشت: سال گذشته اقدامات مؤثری برای افزایش کیفیت ارتباطات در حوزه آتشنشانی انجام شد که از جمله مهمترین آنها، ارتقای زیرساخت رادیویی و بیسیم این سازمان بود. وی با بیان اینکه نیروهای آتشنشانی در عملیاتهایی حتی فراتر از حریم شهری و در محورهای استان نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: این گستردگی نیازمند ایجاد یک ارتباط بیسیم با کیفیت، پایدار و بدون اختلال بود که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و سازمان آتشنشانی محقق شد. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم همچنین از ارتقای سامانه مرکز تماس 125 آتشنشانی خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر، هر تماس از سوی شهروندان با این سامانه، موقعیت مکانی فرد تماسگیرنده (چه از طریق تلفن ثابت و چه همراه) بهصورت لحظهای در مرکز فرماندهی آتشنشانی نمایان میشود و امکان ارائه خدمات امدادی با سرعت و دقت بیشتری فراهم شده است. کد خبر 867811
http://www.Qom-Online.ir/Fa/News/734600/ارتقای-سامانه-مرکز-تماس-125-آتشنشانی-شهرداری-قم--پایداری-ارتباط-دیجیتال-شهری
|