عصر قم
برقراری 10 هزار تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری قم
دوشنبه 10 مهر 1402 - 13:17:34
عصر قم - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، 10 هزار تماس مردمی از طریق سامانه 137 در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.
مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه 137 اظهار کرد: از 10 هزار تماس مردمی با سامانه 137، دو هزار 500 تماس با موضوع نظافت و بیشترین در خواست برای منطقه 4 گزارش شده است.
وی افزود: هزار و 300 تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه 137 آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده 850 مورد درخواست جمع‌آوری خاک و نخاله و 820 مورد زباله و ضایعات گزارش شده بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوسرانی، انهار، زیبا سازی، جمع‌آوری و نصب، شست و شو، ساخت ‎و ساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیب‎های‌اجتماعی نیز به ترتیب از تماس‌های تلفنی پرتکرار سامانه 137 شهرداری قم در شهریور ماه سال جاری است.
کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشت‌گانه به شهروندان، تاکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی صددرصدی به پیام‌های شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال 1402 به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با 97 درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته‌اند.
وی گفت: مناطق پنج، هشت، دو، هفت، شش، یک، چهار و سه به ترتیب موفق شدند بیشترین رضایتمندی شهروندان را از تماس‌های سامانه 137 در شهریورماه سال 1402 به خود اختصاص دهند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: در میان سازمان‌های تابعه شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستان‌ها با عملکرد صددرصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجا گذاشته‌اند.
کلانترزاده اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.
کد خبر 692326

http://www.Qom-Online.ir/Fa/News/566679/برقراری-10-هزار-تماس-مردمی-با-سامانه-137-شهرداری-قم
بستن   چاپ