عصر قم

آخرين مطالب

آیت‌‌الله رئیسی دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود روحانیت

آیت‌‌الله رئیسی دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم گفت: آیت الله رئیسی را حتی لحظه‌ای آرام ندیدیم، دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود و تأخیر در امور را جایز نمی‌دانست.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی با ابراز تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما یک شخصیت برجسته را از دست دادیم و در واقع آیت‌الله رئیسی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی بود، مدیری که اخلاص، ایثار، فداکاری و اعتقاد راسخ به انقلاب و آرمان‌های اصیل انقلاب داشت.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی یک مدیر به‌تمام‌معنا انقلابی و مجاهد و پرتلاش بود، گفت: تلاش و ولایت‌پذیری شهید رئیسی همیشه مشهود بود و دائماً تأکید داشت؛ "سخنان مقام معظم رهبری باید نصب‌العین ما باشد و مصلحت و پیشرفت کشور در این است".
معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم با تصریح به اینکه "در نزدیک سه سال ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی حتی لحظه‌ای وی را آرام ندیدیم و استراحت و اوقات فراغت برای این شهید بزرگوار بی‌معنی بود. "، افزود: رئیس جمهور شهید ما حتی روز‌های جمعه هم استراحت نداشت، یا در سفر کاری بود یا در دفتر کار و یا در جلسات مختلف حضور داشت و دائماً پیگیر امور کشور و مردم بود.
وی با اظهار اینکه "آیت‌الله رئیسی دائماً در جلسات هیئت دولت تأکید می‌کرد؛ «فرصت کم است و باید زمان را مغتنم بشماریم و کار‌ها را به‌سرعت انجام بدهیم.» "، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی تأخیر در امور را به‌هیچ‌وجه جایز نمی‌دانست.
حسینی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در سال 1400 با وجودی که می‌دانست شرایط مناسب نیست، اما مسئولیت را به‌عهده گرفت و با جدیت، برنامه‌ریزی و تدبیر و با داشتن راهکار‌های اساسی کار را در حوزه‌های مختلف شروع کرد، اضافه کرد: در همین مدت کمتر از سه سال هم دیدیم که چه اقدامات بزرگی در کشور انجام شد و چه دستاورد‌هایی داشت.
وی ادامه داد: وقتی کار دولت سیزدهم شروع شد، یکی از مشکلات اساسی کشور در حوزه آب بود و دیدیم که در همین مدت چهار خط انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان و دیگر استان‌ها مانند بوشهر آغاز شد و این مسئله در کشور تا اندازه زیادی مدیریت شد و این پروژه‌ها یکی پس از دیگری به نتیجه می‌رسند.
مشاور فرهنگی‌اجتماعی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه مسکن در دولت سیزدهم، ابراز کرد: کار در این حوزه در کشور تقریباً متوقف شده بود، اما کار را آغاز کردند و به‌سرعت پیش می‌رود، هرچند ممکن است ضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما عزم و اراده جدی در این حوزه وجود دارد.
وی با بیان اینکه "در حوزه کشاورزی هم شاهد بودیم در شرایطی که جنگ اوکراین بود و امنیت غذایی برای کشور‌ها بسیار اهمیت داشت، این دولت در سال گذشته بیش از 10 میلیون تن گندم را از کشاورزان خریداری کرد. "، خاطرنشان کرد: در بخش صنعت بالغ بر 8 هزار و 400 واحد تولیدی، صنعتی، کارگاه و کارخانه راکد و نیمه‌راکد در کشور احیا شد و فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد شد.
حسینی با یادآوری اینکه در حوزه روابط خارجی امیرعبداللهیان به‌عنوان بازوی قدرتمند دولت در عرصه سیاست خارجی گام‌های بلندی برداشت، گفت: یکی از افتخارات امیرعبداللهیان این بود که از دوستان صمیمی سردار دل‌ها بود و همان سیاست سردار سلیمانی در جبهه مقاومت توسط امیرعبداللهیان پیگیری و دنبال می‌شد.
وی با بیان اینکه "با این همراهی و همگرایی دیپلماسی ما شاهد اقدامات بزرگی در عرصه بین‌الملل بودیم. "، عنوان کرد: عملیات وعده صادق کار بزرگی بود که برای اولین بار در این سطح انجام شد و دنیا را متحیر و مبهوت کرد و هیچ تبعات منفی هم در داخل کشور نداشت؛ روز گذشته اسماعیل هنیه از امیرعبداللهیان به‌عنوان وزیر مقاومت یاد کرد.
معاون سابق پارلمانی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی این شهید بزرگوار، خدمت به مردم را یک عبادت تلقی می‌کرد، واقعاً به مردم عشق می‌ورزید و با تمام توان تلاش می‌کرد که مشکلات را از سر راه مردم بردارد تا شرایط کشور بهتر شود و کشور پیشرفت کند، تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی مجاهدی خستگی‌ناپذیر و نستوه در خدمت مردم بود و اجر خود را که شهادت در راه خدا بود، دریافت کرد.
وی با بیان اینکه "همین اواخر به ایشان گفتم که چندین پروژه بزرگ از جمله پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان و ورزشگاه مس سرچشمه به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است و قبل از سفر دور دوم استانی، برای افتتاح این پروژه‌ها سفری به کرمان داشته باشید. "، گفت: سفر به کرمان جزو برنامه‌های رئیس جمهور بود، هرچند ایشان تأکید داشتند که؛ "نیازی به افتتاح رسمی نیست و کار را آغاز کنید".
منبع: تسنیم

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/605753/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار جمعی از علویان ترکیه با آیت الله عاملی

درد های ما موجب فتح جهان می شوند

رفع مشکل آب‌های سطحی از 35 نقطه بحرانی منطقه 3 قم

جاده چالوس همچنان مسدود است

آینه نقطه کور ماشین

برگزاری نشست مدیران کوثر با معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه

تبیین سیره عملی زندگی شهدا و ایثارگران ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد

کنترل حالت تهوع و ویار در دوران بارداری

تصویری از حمید نوری در آغوش خانواده‌ اش

حرکت زائران به سرزمین منا آغاز شد

تردد حجاج ایرانی در مسیر منا

پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد

پیکر یکى از مفقودین سیل جاده چالوس پیدا شد

آیت الله اعرافی: حوزه علمیه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند

توجه مولانا به اصالت انسان

صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه 27 خرداد ماه 1403

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می‌شود

هواشناسی اعلام کرد: فعالیت سامانه‌ بارشی تا اول تابستان

استقبال بی نظیر هنرمندان جنوب از دومین جشنواره ملی موسیقی نی‌انبان کیش

نقشه هولناک پسرخاله‌ ها برای مرد تاجر

17ضربه چاقو پی در پی به خاطر فحاشی در پارک

کدام ماهی‌ها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند؟

امام جمعه لاهیجان دست به افشاگری زد

استاندار قم: دستگاه‌های دولتی از حمایت کاندیداهای انتخابات خودداری کنند

553 هزار تُن کالای اساسی در قم توزیع شد

قتل با 17 ضربه چاقو به خاطر چشم تو چشم شدن!

تصادف پراید و تریلی در اتوبان قم - تهران حادثه آفرید

نشست مدیران کوثر با معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه

دیدم که جانم می رود

پیکر یکی از مفقودین سیل جاده چالوس پیدا شد

عطش کاذب از نگاه طب سنتی

بیانه انجمن همسران شهدای استان فارس در دعوت به مشارکت در انتخابات

دیدار استاندار بوشهر با مادر شهید «سید امیر مظفر موسوی»

جمعی از علویان ترکیه با آیت الله عاملی دیدار کردند

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود

شهید آیت آل هاشم محبوب دل ارتشیان بود

شهید آیت الله آل هاشم محبوب دل ارتشیان بود

تصادف پراید و تریلی در اتوبان قم به تهران حادثه آفرید

تقویم و اوقات شرعی یکشنبه 27 خرداد 1403 به افق قم

تو از نیامدن خسته نمی شوی

احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی مهمترین مطالبه جانبازان و ایثارگران ایلام است

سفر یک روزه معاون توسعه، منابع و برنامه ریزی بنیاد مازندران به شهرستانهای محمودآباد و فریدونکنار

مواد غذایی موثر در بیماری دیابت

تو که جان و دلی یکبار واپرس

کودکان چه دوره‌ای از زندگی‌اشان دچار یبوست می‌شوند؟

شعری دلنشین از حامد عسکری

کاهش مصرف برق در بوستان‌های قم

مراسم قرائت دعای روح بخش عرفه فردا در قم برگزار می شود

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در قم انتخاب شد

زن: شوهرم یک ماه بعد از عقد رهایم کرد