عصر قم

آخرين مطالب

بزرگ ترین بازندگان هالیوود!! +عکس فرهنگی

بزرگ ترین بازندگان هالیوود!! +عکس
  بزرگنمايي:

عصر قم - امّا اسکارلت این نقش را به رونی مارا واگذار کرد، زیرا کارگردان دیوید فیچر، ظاهر او را برای این فیلم مناسب تر می‌دانست. او به مجله ووگ این طور گفت....

از اسکارلت جوهانسون تا جسیکا بیل
افرادی که در یک لیست قرار می‌گیرند، همواره آن چیزی را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند. این امر سبب می‌شود تا برخی به آنچه که لیاقت شان است دست نیابند.
در واقع، بسیاری از ما تاسف می‌خوریم، اگر یکی از بازیگران مورد علاقه مان نتواند به آنچه که لیاقتش است دست یابد. حال به معرفی بازیگرانی می‌ پردازیم که بازندگان هالیوود شدند.
بازنده: جسیکا بیل
برنده: آنا هاتوِی
خانم آینده تیمبرلِیک، نه تنها یک نقش رویایی، بلکه دو نقش رویایی را به آنا هاتوِی واگذار کرد. جسیکا به مجله ایلی این طور گفت: او برای نقش زن گربه ای در فیلم جدید بَتمن صحبت کرده بود. برای فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد ، و همچنین نقش فانتین در فیلمی‌ اقتباسی از داستان کلاسیک بینوایان .

عصر قم


جسیکا بیل
جسیکا که در لباس گربه ای ظاهر شد تا نقش شرور کتاب کمیک را برای صحنه جشن هالووین در فیلم کمدی سال 2007 با نام امروز شما را چاک و لَری می‌نامم، ایفا نماید. او همچنین پذیرفت تا نقش اصلی را در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد، بازی کند. امّ ا هنگامی‌که کارگردان کریستوفر نولان این نقش را به آنا هاتوی داد، او را به نوعی بیرون انداختند . او به مجله ایلی این طور گفت: "این نقشی دیگر بود که باز مرا قبول نکردند؛ من بیرون انداخته شدم؛ به نظر من کار کردن با کریستوفر نولان در چنین فیلمی‌..." .
سپس اهداف او به سمت بازی کردن در نقش فانتین برای فیلم بینوایان پَر کشید. امّا پذیرفت که عصبی بودن وجود او را فرا گرفته است. او می‌گوید: هنگامی‌که به مصاحبه برای این فیلم رفتم، بسیار وحشت کرده بودم. و آهنگ در رویای خود یک رویا دیدم را خواندم . من این نقش را به دست نیاوردم. هر چند بسیار دوست داشتم. در اکتبر سال 2010، آنا هاتوی برای این نقش برگزیده شد تا همراه با هیو جکمن، راسل کورو، هلنا بونهام کارتر در این فیلم بلندپروازانه بازی کند.
بازنده مضاعف:
در همین مصاحبه، جسیکا افشا کرد که او نقشی عاشقانه را در فیلم دفترچه یادداشت نیز از دست داده است. امّا این بار نقش به راشل مک آدامز رسید.
بازنده: سارا هاردینگ
برنده: ژانویه جونز
خواننده گروه دختران دردسرساز، بدون هیچ گونه ابهام و مرموز بودن، آشکارا از آرزوی خود برای بازیگر شدن سخن گفته است و در چند فیلم نیز بازی گرده است: تیریان 1، تیریان 2، و روز بد. او می‌توانست به موقعیتی ویژه در این حرفه دست یابد، هنگامی‌که از او خواسته شد تا برای نقش اِما فراست در فیلم مرد- ایکس: اوّلین کلاس، تست دهد، امّا این نقش به ژانویه جونز رسید.

عصر قم


سارا هاردینگ
او به مجله اوکی این طور گفت: سه بار با من تماس گرفته شد تا برای مصاحبه در فیلم مرد- ایکس، بیایم؛ امّا این نقش در نهایت به ژانویه جونز رسید. به من چند نقش داده شده است، امّا این ضربه ای مهلک به من بود. به نظرم اما تورمن در بیل را بُکش بسیار خوب بازی کرد، امّا ..." .
این فیلم را نگاه کنید:
سارا نقش یکی از همسران شخصیت اصلی فیلم با نام جان اسمیت را در فیلم در جستجوی همسر را بازی کرده است، که در بهار سال 2012 اکران شد.
بازنده: میشل ترانچنبرگ
برنده: کریستین استوارت
میشل ترانچنبرگ، که نقش خواهر کوچکتر بافی را در فیلم بافی ، قاتل خون آشام بازی کرد، و دختر بد جورجیا اسپارک در فیلم دختر وراج . این طور ادعا می‌شد که نقش بلا در سری مجموعه فیلم های گرگ و میش به او داده خواهد شد. امّا مشکلات ایجاد شده در برنامه ریزی های او سبب شد تا این نقش را از دست بدهد.

عصر قم


میشل ترانچنبرگ
او به هفته نامه آمریکا این طور گفت: "مطمئنا اتفاق فوق العاده ای می‌بود، چون دختران رنگ پریده کمی‌ در هالیوود وجود دارند. من کارگردان این فیلم کاترین هاردویک را از زمان فیلم سیزده می‌شناسم. من دوست داشتم در سیزده بازی کنم، امّا درگیر پروژه فیلم بافی بودم".
آنجا بود، آن کار را انجام داد: "به طرز شگفت انگیزی، میشل اظهار داشت که از دست دادن نقش بلا او را زیاد ناراحت نکرده است؛ زیرا او در یکی از موفق ترین و بزرگ ترین سریال های ساخته شده درباره خون آشام ها، بازی کرده است". او می‌گوید: "من هم اکنون بافی را دارم. پس کار خود را با خون آشام ها انجام داده ام".
بازنده: اسکارلت جوهانسون
برنده: رونی مارا
هنگامی‌ که اسکارلت جوهانسون فهمید که می‌تواند در فیلمی‌ که قرار بود بر مبنای کتاب پر فروش دختری با خالکوبی اژدها نوشته استیگ لارسون ساخته شود، بازی کند، خوشحال شد؛ امّا اسکارلت این نقش را به رونی مارا واگذار کرد، زیرا کارگردان دیوید فیچر ، ظاهر او را برای این فیلم مناسب تر می‌دانست. او به مجله ووگ این طور گفت: اسکارلت جوهانسون، عالی بود. واقعا فوق العاده بود و برای این نقش زیادی جذاب بود! این را من به شما می‌گویم.

عصر قم


اسکارلت جوهانسون
شما چیزی را به دست می‌آورید، و چیزی را از دست می‌دهید:
اسکارلت نقش ناتاشا رومانوف را برای فیلم مرد آهنی 2 به دست آورد، زیرا امیلی بلانت به دلیل مشکلاتی نتوانست این نقش را به دست آورد.
بازنده: میشل پیفِر
برنده: مادونا
میشل پیفِر چندین ماه بر روی صدایش تمرین کرد تا بتواند بخشی از اِوا پراون را در فیلم موزیکال اِویتا در سال 1996 بازی کند. امّا او این نقش را به مادونا واگذار کرد. هرچند آرژانتینی ها نسبت به بازی او اعتراض نمودند. میشل حتّی چندین آهنگ را برای این فیلم ضبط کرده بود. امّا نتواست در جلوی کارگردان از عهده کار بر آید. و مادونا با خوشحالی بسیار این نقش را ایفا نمود.

عصر قم


میشل پیفر
بازنده دیگر:
مریل استریپ نیز برای این نقش جزو کاندیداها قرار داشت و به دلیل مشغله کاری نتوانست این نقش را بگیرد. او فیلم موزیکال دیگری را در سال 2008 با نام ماما میا بازی کرد.
بازنده: بلک لایولی
برنده: کَری مولیگان
بلک لایولی، ستاره فیلم دختر وراج اظهار داشت که علاقه مند بوده تا در فیلم جدید بازلوهرامن با نام گاتسبی بزرگ بازی کند. او همراه با لئوناردو دیکاپریو برای این فیلم مصاحبه کرد، امّا در نهایت نقش به کری مولیگان رسید، که به خاطر بازی در فیلم آموزش ، جایزه بفتا را از آن خود کرده بود.

عصر قم


بلک لایولی
در اظهارنظری رسمی‌ این طور گفت: "با توجه به نقش دیزی بوچانان در این فیلم، هنرمندان با استعدادی برای بازی در این فیلم کاندید شده بودند، که هر کدام با نگاه خاصی وارد شده بودند. با این حال، من یک ساعت پیش وحشت داشتم به کری مولیگان زنگ بزنم و بگویم: سلام دیزی بوچانان".
بانوی پیشرو:
هرچند لایولی نتوانست بازلوهرامن را برای بازی در این فیلم قانع نماید، امّا او توانست برای مدّتی نامزد لئوناردو دیکاپریو باشد. بله دخترها، بازندگان بزرگتری نیز وجود دارند.
بازنده: سارا میشل گیلار
برنده: آلیشیا سیلور استون
سخت است که تصور کنیم شخص دیگری غیر از آلیشیا بتواند نقش چیر هوروویتز را بازی کند؛ فیلم بدون نشان در سال 1995. امّا این نقش در اصل به بازیگر فیلم بافی، قاتل خون آشام یعنی آلیشیا سیلور استون پیشنهاد شده بود. سارا در آن زمان در سریال آمریکایی تمام فرزندان من بازی می‌کرد و او مجبور شد این نقش را قبول نکند.

عصر قم


سارا میشل گیلار
بالا و پایین ها:
دو سال بعد، سارا میشل، نقش بافی سامر را در فیلم بافی، قاتل خون آشام، بر عهده گرفت. او برای نقش کوردلیا نیز مصاحبه نمود و بیش از 11 بار از او تست گرفته شد تا این نقش را به دست آورد. او این نقش را برای 7 فصل و 144 قسمت بازی کرد.
بازنده: اما بانتون
برنده: کیت باسوورث
مجری پیشین تلویزیون، اما بانتون در رقابتی بسیار نزدیک، بازیگری حرفه ای را در سال 2006 در هالیوود از دست داد. او قرار بود نقش لویس لِین را در فیلم بازگشت سوپرمن بازی کند. به همین خاطر به لس آنجلس پرواز کرد تا با کارگردان این فیلم، برایان سینگر مصاحبه نماید. امّا متاسفانه او بازی در این نقش را از دست داد . کیت باسوورث جای او بازی کرد؛ فردی که کوین اسپیسی، بازیگر نقش لیک لوتر در این فیلم، پیشنهاد داده بود.
او به مجله امروز این طور گفت: به من گفته شده که برای بازی در فیلم بازگشت سوپرمن، مصاحبه دهم. هرچند او نتوانست این نقش را به دست آورد، امّا در طول این سفر با براد پیت آشنا شد. این امر به اندازه کافی عادلانه بود.

عصر قم


اما بانتون
بازندگان دیگر:
او تنها بازنده این فیلم نبود. کلیر دانیس و کِری راسل نیز کاندید بازی برای نقش لویس لِین در این فیلم بودند.
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/381524/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

ارز حج 1403 تامین شد

پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

71 هزار نفر در استان قم صاحبِ خانه می‌شوند

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

تکنیک های طلایی برای سلامت مغز

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

حمله سریالی به جنگلبانان!

بارندگی‌های سیل آسا در زیرکوه خراسان جنوبی؛ داوطلبان کنکور نتوانستند در جلسه امتحان حاضر شوند

تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم

بازداشت 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

آغاز رقابت 17 هزار و 514 داوطلب در کنکور سراسری در قم

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان 3 قم

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

آموزش و پرورش: 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​

اجرای 18 پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

ارتفاعات زیبای کفتار کوه در شمال شهر قنوات+فیلم

71 هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور