عصر قم

آخرين مطالب

10 فیلم در مورد خانواده های غیرمتعارف هالیوود!! فرهنگی

10 فیلم در مورد خانواده های غیرمتعارف هالیوود!!
  بزرگنمايي:

عصر قم - مادر بددهن وی در هنگام بازی با تلویزیون فریاد می زند و همیشه در حال سیگار کشیدن است، قبل از اینکه او یک ماهی تابه را از پشت سر او پرتاب کند

خانواده های عجیب هالیوودی
10 -بهترین بابای دنیا
در موسیقی این فیلم که توسط باکت گولویت نوشته و کارگردانی شده است، رابین ویلیامز بهترین بابای دنیا است. پسر ناسازگار او که آن را بزرگ کرده است به طور ناخواسته با شرم آورترین روش ممکن دست به خودکشی می زند. در نتیجه شخصیت راب ویلیامز که یک فرد با حرفه معلمی است، با استفاده از یک روش جدید بر روی جنازه پسرش روش جدیدی را پیدا می کند از یک شیوه پزشکی برای حرفه نوشتن خود استفاده می کند. او تظاهر به رها کردن جنازه پسرش در نوشته های خود می کند و به صورت ساده ویژگی یکسانی از پسرش را دوباره می نویسد. همکلاسی های وی از صورت رنگ پریده وی متوجه این موضوع می شوند، این درحالی است که پدرش سعی می کند تا او را متفکر، عاشقانه و رمانتیک معرفی کند. ویلیامز درهنگام پاک کردن ذهن و ساخت یک حافظه ایده آْل، از یک دروغ دولبه استفاده کرد که اعتبار و آبروی خود را به خدمت گرفت. بهترین پدر...
9. برادران ناتنی
این فیلم به طور واقع یک سناریوی واقعی نیست: دو عقب مانده ذهنی، بیکار چهل ساله، چیزی شبیه همکاری خواهر و برادر، همانطور که والدین آنها یک خانواده موروثی را که زیر یک سقف زندگی می کنند، شکل می دهن د. صحنه اصلی: وقتی آنها تلاش می کنند تا به منظور آزادی فضا برای انجام فعالیت ها، تختخواب سفری بسازند. آنها هر دو کشف کردند که چه چقدر شبیه هم هستند. (یعنی هندوانه، کاراته و آرمان های موسیقی) در همین حین آنها تحت شخصیت پدر رشد می کردند و حتی یک دشمن مشترک با نام ویل فرل داشتند، برادر بزرگتری که یک اتومبیل SUV اتوماتیک دارد و اصرار دارد که خانواده وی شکل کاملی از فیلم " Sweet Child O’ Mine” " است.
8. The Squid and the Whale
این فیلم بر روی موضوع طلاق و تاثیری که بر روی بچه ها دارد، متمرکز است. جف دانیال یک پروفسور نخبه است و همسرش لورا لینی یک نویسنده. پدر به مشروبات الکلی معتاد است و احساسات کودکان تحت تاثیر این موضوع است، آنها از عدم مهارت های اجتماعی مناسب یا رفتارهای مناسب رنج می برند (پسر کوچک خانواده در هنگام عصبانیت مردم را مردم را الاغ صدا می کند و در تمام دوران مدرسه نمی تواند با دختران ارتباط درستی برقرار کند.) این فیلم پیچیدگی های خاصی دارد و به طرز بیرحمانه ای جزئیات وحشتناک خانواده را نشان می دهد، هرچند بر پایه داستان واقعی کودکی کارگردان فیلم، نوآ بومچ است.
7. پرشس
مادر بددهن وی در هنگام بازی با تلویزیون فریاد می زند و همیشه در حال سیگار کشیدن است، قبل از اینکه او یک ماهی تابه را از پشت سر او پرتاب کند. پدر او را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد و همچنین او پدر دو فرزند وی نیز هست. یکی از آنها عقب مانده ذهنی است (نتیجه آن انجام عمل زنا با محارم است). در این مورد، انتظار می رود او را بدون تحقیر کردن به خاطر وزنش به مدرسه ببرد. خوشبختانه او در نهایت نجات می یابد (به خاطر چیزهایی که ندیده است یا در کتاب نخوانده است، سرزنش نخواهد شد). اما او یک خانواده دوم را در آغوش همکلاسی های خود پیدا می کند، کسانی که حتی او را به خاطر تولد فرزند پدرش تحمل می کنند (مادر عصبانی، با او دشمن می شود، چرا که پدر عشق بیشتری را نثار او می کند). این فیلم را ببینید تا متوجه شوید که خانواده شما خیلی عالی تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.
6. آلیس دیگر اینجا زندگی نمی کند
کارگردان این فیلم مارتین اسکورسیزی است، این فیلم یکی از بهترین فیلم هایی است که وی کارگردانی کرده است و قالب آمریکایی و ایتالیایی یا مافیایی ندارد. این فیلم درمورد زندگی یک خواننده سرحال است/ مادر تنهایی که پسرش را همه مکان هایی که برای یافتن خانه می رود، به همراه می برد و با غریبه ها بسیار راحت برخورد می کند. در هنگامی که او با تعدادی آدم بیکار ساکن می شود، به دنبال یک پدر برای پسر تحت حمایت می رود. این مجموعه شامل یک خواننده، آهنگساز به نام کریس کریستوفرسون می شود که به زن آنچه را که می خواهد و به آن نیاز دارد، می دهد؛ هرچند او را وادار به تحمل غریزه خود می کند. این فیلم یک موضوع جالب از والدین تنها است و همه مضمون و داستان پیرامون مسئله مسکن است.
5. ایگبی به جنوب می رود
صرف نظر از گیرنده بزرگ در قدردانی ری، این فیلم از همه جزئیات لازم برای ایجاد یک نوجوان نگران استفاده کرده است: یک پدرکه سلامت عقل خود را از دست داده است، ایگبی که لباس می پوشد و مانند پدرش رفتار می کند، یک مادر یک هیولای بی خطر است . در چنین شرایطی او متوسل به قرص می شود و به صورت محرمانه دارو مصرف می کند، درست زمانی که قصد شرکت در دانشگاه نظامی دارد. همچنین به نظر می رسد مدت زمان زیادی برای مادری است که در شکل خودش وجود ندارد، کسی که او بتواند به صورت رمانتیک با او مشغول شود. دانش آموزان فروید این فیلم را تماشا کردند و پیچیدگی های آن را مد نظر قرار دادند.
4. بوران (The ice storm)
انگ لی عاشق این است که شکست خانواده ها را تماشا کند؛ این فیلم در مورد والدین است. دو خانواده به طور خاص که مانند کودکان رفتار می کنند، آموزش کمتری می بینند، مصرف بیش از حد الکل و تقلب موجب دور شدن آنها از مسئولیت پذیری جدی در کار می شود و بنابراین موجب انحراف و گمراهی کودکان می شود . الیجا وود به نظر می رسد بدترین آموزها را ارائه داده است و تجلی یک پیشنهاد ساده و ابهام است. (حضور او در کلاس همه این ها را نشان می دهد). این تراژدی بسیار ملموس است و به ناچار چیزی که باعث دوری از برگشت به حقیقت می شود، یک صدمه جدی است. این تنها چیزی است که در زندگی حقیقی اتفاق می افتد.
3. کوهستان بروکبک
این یک فیلم رمانتیک و احساسی است که روابط بین دو مرد همجنس گرا را به نمایش می گذارد. وقتی جک توئیست و انیس دل مار احساسات خود را در یک شب در هنگام انجام یک کار مذهبی نسبت به یکدیگر بیان می کنند، احساسات آنها باعث می شود تا با ملاحظه مسئله ازدواج را مطرح کنند. در حالی که آنها به طور مداوم و مخفیانه به ماهیگیری می روند، این تابو به یک شیوه زندگی کامل تبدیل می شود. پایان فیلم به شدت رمانتیک و تراژدی است و شاید به دلیل کنار گذاشتن عادات بد و اجازه ماندن برخی از سنت ها در گذشته است که در برخی از صحنه های وحشتناک فیلم به نمایش گذاشته می شود.
2. زیبای آمریکایی
این فیلم ساخته سم مندس است که با تخصص زیاد آن را مطرح می کند. این یک فیلم مدرن از سینمای کلاسیک آمریکاست که بر روی تصویر یک خانواده کامل تمرکز می کند که خوشحال نیستند. رابطه جنسی نامشروع، تماشای رابطه جنسی، انحطاط و بی وفایی بیشتری مواردی است که در این فیلم یافت می شود. پدر در حال استمنا در حمام، نشان می دهد که این بهترین موقعیت وی در طی روز است. او بعدا از شغل پاسخگویی به تلفن به انصراف می دهد و به کار در یک رستوران فست فود روی می آورد. مامان شاغل، در میان گریه های فراوان، سیلی به صورت خود می زند، در حالی که سعی در ساکت کردن کودکش دارد. بعد از شکست در فروختن خانه (او یک فروشنده املاک واقعی است). همسایه ها از جمله یک زوج شاد و هرزه و یک شوهر نظامی هرزه که از آنها متنفر است. فرمانده سابق نیروی دریایی کاملا از پسر خود غافل است، کسی را گلدان و نوارهای ویدئویی را به دختر همسایه می فروشد. زیبای آمریکایی به معنای واقعی کلمه جامعه مدرن و روشهایی که یک خانواده می تواند در پیش گیرد را بیان می کند.
1. اجرا با قیچی
این یک موضوع غیرعادی است اما فیلمی زیرک در مورد پسر جوانی که والدینش به دلیل اعتیاد پدر و رفتار غیرمعمول مادر از هم جدا شده اند. پسر خانواده، آگوستا بروقس، مادرش را برای درمان نزد دکتر فینچ می برد که رفتاری عجیب و غریب و خانواده ای بی ثبات دارد- ویژگی های یک مرد هرزه و دو خواهرش (او به این رابطه با پسر 14 ساله پایان می دهد) که هر دو آنها عجیب هستند.) فینچ یک مرد دیوانه است و همسرش نیز در آستانه دیوانگی است. این فیلم با اجرای حیرت انگیز آنت بنینگ و گویینت پالترو اجرا شده است. این فیلمی است که شما حتما باید آن راببینید و باید گفت که داستان این فیلم واقعی است.
* داستان اسباب بازی
این داستان در مورد اسباب بازی هایی است که در هنگام نبود انسان ها زنده می شوند و در تصور یک کودک آشکار می شوند، کودکی از نبود حمایت پدر رنج می برد. پدر این کودک به طرز عجیبی در این فیلم ناپدید می شود. وقتی اندی جشن تولد می گیرد و به سیاره پیتزا می رود تعجب می کنید که چرا پدرش قادر به همراهی وی نیست. وقتی او حرکت می کند فقط او و مادرش و اسباب بازی ها حضور دارند؛ در این فیلم احساس تنهایی لمس می شود، اسباب بازی هایی که آنقدر کهنه هستند که دیگر صاحب آنها رغبتی برای بازی با آنها ندارد. چقدر قشنگ است که بچه ها ناگهان فروش یک گاراژ را قبول می کنند.
منبع: سیمرغ

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/377795/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

25 درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

پیش‌بینی بارش پراکنده در قم

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

آسمان مال من است

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

انفجار کپسول گاز در شرق تهران با 6 کشته

تایم لپس بارش باران سیل آسا در دبی

آموزش و پرورش: احکام رتبه‌بندی 100 هزار معلم بازنشسته سالهای 1400 تا 1402 اصلاح شد

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

آسمان قم امروز پنجشنبه 30 فروردین صاف تا کمی ابری است

بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد

پورعباس: در سال 1402 به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته‌ای به ثمر ننشست

آیت الله مکارم شیرازی: هزینه حج بسیار سنگین است

انفجار کپسول گاز در پایانه شرفق تهران با 6 کشته

لحظه نجات 7 نفر که در سیل کنارک گرفتار شده بودند

منطقه زیبای پامنار خوزستان

سیل و آبگرفتگی در 8 استان جنوبی کشور

اورژانس هوایی فرشته نجات خانم 72 ساله شد

بازداشت دختر 11 ساله ای که فروشنده لباس را به قتل رساند

زمین گرد است!

برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود

ثبت ویدیویی از حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی

رئیس سازمان سنجش: شبکه‌های زیرزمینی عده‌ای را اجیر می‌کنند تا سر جلسه آزمون غایب باشند‌

بالگرد اورژانس قم به کمک کودک 5ساله رفت

کتاب؛ ابزاری برای ایجاد رزومه یا عکس یادگاری

مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 قم

وضعیت خیابان‌های دبی بعد از سیل

دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران

دستگیری تعدادی از متهمان سایبری کنکور؛ دریافت بالغ بر 100 هزار تتر از داوطلبان