عصر قم

آخرين مطالب

رییس اداره امور شعب بانک ملی قم:

40 هزار فقره تسهیلات توسط بانک ملی در قم پرداخت شد اقتصادی

40 هزار فقره تسهیلات توسط بانک ملی در قم پرداخت شد
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم - رییس اداره امور شعب بانک ملی قم گفت: سال گذشته 40 هزار فقره تسهیلات در بخش های مختلف به مبلغ بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومان توسط بانک ملی در استان پرداخت شد.

غلامرضا صادق زاده خویی روز شنبه به مناسبت 20 شهریور، سالروز تاسیس بانک ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: بانک ملی در شرایط جنگ اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه همواره به عنوان تکیه گاهی مطمئن درکنار مردم بوده و با پرداخت انواع تسهیلات مورد نیاز اقشار مختلف، در راستای حمایت از کسب و کار و معیشت ایشان تلاش کرده‌است. 
رییس اداره امور شعب بانک ملی قم گفت: بانک ملی تمام قد در کنار تولید و اشتغال استان ایستاده و همراهی مطمئن و همیشگی در مسیر توسعه پایدار کشور است و آن را در راستای تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی نه تنها یک ماموریت، بلکه یک وظیفه ملی و جهادی خود می‌داند.
وی با تاکید بر این که رعایت کامل دستورالعمل‌های شورای پول و اعتبار و انضباط مالی در بانک ملی، موجب شده است تا مردم با اعتماد و اطمینان کامل سرمایه های خود را در این بانک قرار دهند، گفت: بانک ملی نیز با استفاده از این پشتوانه مردمی و پرداخت تسهیلات متنوع به فعالان اقتصادی، توانسته است، نقش مهمی در تامین مالی طرح‌های تولیدی، عمرانی و خدماتی کشور و استان قم داشته باشد.
وی ادامه داد: بانک ملی در شرایط خاص اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، برای حفظ کسب و کار فعالان اقتصادی استان، همه ظرفیت خود را به کار گرفت و در این زمینه با کمک به تامین مالی طرح‌های متعدد تولیدی و خدماتی نقش موثری در تقویت شاخص‌های اقتصادی استان ایفا کرد. 
صادق زاده خویی با بیان این که کمک بانک ملی برای تامین سرمایه مورد نیاز طرح‌های تولیدی استان موجب حفظ و ارتقا سطح اشتغال در این بخش مهم اقتصادی شده است، ادامه داد: به صورت مستمر و هفتگی مسائل مورد نظر فعالان اقتصادی استان را در قالب بازدیدهای میدانی بررسی و بر اساس طرح‌های حمایتی تدوین شده برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مورد نیاز ایشان تلاش می‌کنیم، همچنین هیچ واحد تولیدی در استان به دلیل بدهی در تملک بانک ملی قرار ندارد و نگاه این بانک کمک همه جانبه به چرخه تولید و اشتغال استان است. 
وی با اشاره به این که با وجود کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، ارائه خدمات گسترده مالی توسط بانک ملی قم به مشتریان محدود و متوقف نشد، اظهار داشت: در همین رابطه تعداد زیادی از کارکنان بانک ملی در سراسر کشور به نحوی درگیر بیماری کرونا شدند و ده ها تن جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کردند. 

عصر قم


وی در ادامه به جزئیات تسهیلات پرداخت شده توسط بانک ملی استان قم طی سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 99، 30 میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا در قالب یکهزار و چهارصد فقره پرونده پرداخت شد.
رییس اداره امور شعب بانک ملی قم افزود: در همین مدت، تعداد 2هزار و 185 فقره تسهیلات ودیعه مسکن با تخصیص اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان از سوی این بانک به متقاضیان پرداخت شد. 
وی ادامه داد: طی سال گذشته سه هزار و 346 فقره وام قرض الحسنه ازدواج با اعتباری بیش از 180 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد که شامل 30 درصد سهم استان در این بخش می شود. 
وی افزود: همچنین در این مدت علاوه بر تخصیص میلیاردها تومان برای پرداخت وام‌های قرض الحسنه مشاغل خانگی و وام قرض الحسنه معرفی شده توسط کمیته امداد و بهزیستی، تعداد 450 فقره وام قرض الحسنه خوداشتغالی به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد. 
صادق زاده خویی با اشاره به این که یکی از مهمترین اقدام های بانک ملی در قم تامین مالی طرح‌های صنعتی و تولیدی استان است، گفت: سال گذشته 711 فقره تسهیلات در بخش صنعت و معدن به ارزش 533 میلیارد تومان و 482 فقره تسهیلات در بخش کشاورزی با تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار، پرداخت شد. 
وی افزود: در بخش بازرگانی نیز یکهزار و 173 فقره تسهیلات به ارزش 280 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد؛ همچنین 52 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مسکن به 953 پرونده تشکیل شده در این رابطه، تخصیص یافت.
وی ادامه داد: یکی از اقدام های شاخص بانک ملی استان قم پرداخت تسهیلات خرد برای تامین نیاز اساسی خانوار است که در این رابطه سال گذشته بیش از 35 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر یکهزار و 400 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شد.
رییس اداره امور شعب بانک ملی قم در بخش دیگری از سخنان خود به امکانات مطلوب این بانک برای ارایه خدمات غیر حضوری به مردم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر سامانه‌های الکترونیکی فعال بانک ملی همچون سامانه بام، 113 دستگاه خودپرداز و 25 دستگاه خودگردان که قابلیت دریافت پول از مشتریان را نیز دارد، در سطح استان قم فعال است. 
وی با بیان این که بانک ملی استان قم علاوه بر ارائه خدمات گسترده مالی به مردم، به دنبال ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز است، افزود: در همین رابطه 410 میلیون تومان اعتبار برای کمک به تکمیل درمانگاه قمرود در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت، همچنین کمک به بازسازی مساجد و تجهیز مدارس در مناطق کمتر برخوردار استان، مورد توجه مدیران این بانک بوده‌است.
وی در پایان سخنان خود به لزوم هشیاری مردم در برابر کلاهبرداری های اینترنتی اشاره و تاکید کرد: هرگونه سئوال و درخواست در فضای مجازی و از طریق پیامک برای واریز وجه به حساب افراد با عنوان جایزه و موارد مشابه کلاهبرداری است و به هیچ عنوان نباید به آن اعتنا و اعتماد کرد.
برچسب‌ها
تسهیلات بانکی قم بانک ملی ایران

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/327579/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

تقویم و اوقات شرعی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 به افق قم

راهیابی 2 اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم

اجرای طرح زیست شبانه در استان قم

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

چه کسی می داند...

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

افزایش 11.6 درصدی اهدای خون در قم

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

طوفان شن در لیبی

افزایش سرقت احشام در قم

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات

مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود

«مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم

پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان