عصر قم

آخرين مطالب

در نخستین سفر استانی وزیر تعاون رقم خورد؛

تاکید مراجع تقلید بر رفع بیکاری، مهار تورم و توجه به اقشار آسیب پذیر روحانیت

تاکید مراجع تقلید بر رفع بیکاری، مهار تورم و توجه به اقشار آسیب پذیر
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم- در نخستین سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم بر رفع معضل بیکاری، مهار تورم، توجه به اقشار آسیب‌پذیر و تلاش بر بهبود و ارتقای ارزش پول ملی تاکید کرده و وزیر تعاون نیز از تلاش برای ایجاد یک میلیون شغل جدید در سال خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود پنجشنبه یازدهم شهریورماه جاری وارد شهر مقدس قم شد. وی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر یک روزه خود به قم ضمن دیدار با شماری از مراجع تقلید و علما و حضور در جلسه مجمع خیرین سلامت استان، مجتمع کارآفرین در رابطه با صنعت کفش و دمپایی را افتتاح کرد.
بازار کشور عراق در امر صادرات مورد توجه باشد

عصر قم


نماینده آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید در ایران در دیدار با وزیر تعاون، توجه به بازار کشور عراق را مورد توجه قرار داد و گفت: ایران می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب صادرات خوبی به این کشور داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد توجه به صادرات را مهم دانست و بیان کرد: در صادرات باید به بسته بندی و کیفیت محصولات توجه کرد به عنوان مثال از صادرات زعفران می توان 350 میلیون دلار درآمد ارزی داشت، اما این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود و با بسته بندی مجدد در اختیار مردم جهان قرار می گیرد که مایه تاسف دارد.
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، توجه به نخبگان را مهم برشمرد و ابراز داشت: نیاز است که در علوم مختلف به نخبگان و جوانان اعتماد کرد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: توجه به کودکان و تولید محتوی مناسب برای آن ها، یکی از اهدافی بوده است که بنده دنبال کرده‌ام. برای این مهم شبکه ماهواره‌ای هدهد به زبان‌های مختلف را راه‌اندازی کردیم، کودکان آیندگان این کشور هستند و باید برای آن ها برنامه‌های مناسبی دیده شود.
حل مشکلات تولید در اولویت‌ برنامه‌های وزارت کار است

عصر قم


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اثر بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا از اولویت‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و برنامه‌های مختلفی در این خصوص تدارک دیده شده است.
وی اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد که در مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم حضور پیدا کنیم و از نزدیک به عزیزان خسته نباشید بگوییم. نظم بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون در قم وجود داشته که جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار می‌رود کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به واکسینه شدن خود اقدام کنند.
این عضو کابینه دولت سیزدهم ابراز داشت: راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون برای کارگران در مراکز صنعتی اقدام بسیار خوبی است و انتظار می‌رود سایر استان‌ها نیز از این اقدام استان قم الگوبرداری کرده و مراکزی را در شهرک‌های صنعتی به این موضوع اختصاص بدهند.
آیت‌الله‌ نوری همدانی: پایین آمدن ارزش پول ملی تاسف‌بار است

عصر قم


آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید نیز در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: گرانی مساله‌ای است که مردم از آن رنج می‌برند و باید فکر اساسی برای آن شود، پایین آمدن ارزش پول ملی کشور واقعا تاسف‌بار است که نیاز است برطرف شود.
وی با انتقاد از وضعیت اشتغال و بیکاری بخشی از جوانان جویای کار، افزود: خیلی از افراد جامعه از بیکاری به ستوه آمده‌اند که باید با برنامه‌ریزی برطرف شود.
آیت الله نوری همدانی با بیان این که کار برای مردم و قدم برداشتن برای حل مشکلات ایشان پاداش فراوانی دارد، اضافه کرد: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.
وی ادامه داد: توجه به بیت‌المال یکی از موضوعات مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید و درعین‌حال صرفه‌جویی در بیت‌المال نیز مورد توجه قرار گیرد.
به گفته این مرجع تقلید، مسئولان در نظام اسلامی راهنما و الگوی مردم هستند و باید در رفتار و کارهای خود به این مهم توجه داشته باشند.چنانچه عدالت را محور قرار دهید در کارتان موفق خواهید شد چراکه این توصیه مولا و پیشوایمان حضرت امیرالمومنین (ع) است.
ایجاد اشتغال برنامه اصلی وزارت کار است

عصر قم


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت‌های اشتغال افزود: در کشور پنج میلیون و 500 هزار بیکار وجود دارد که ایجاد کار برای این افراد از اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است.
وی حل مشکلات مردم را یکی از اصلی ترین برنامه‌های خود برشمرد و افزود: معیشت 60 میلیون نفر به نوعی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
وی ادامه داد: 220 هزار تعاونی در کشور ثبت شده است که بیش از 90 هزار تعاونی هم اکنون فعال هستند که برنامه‌های مفصلی نیز برای این تعاونی‌ها پیش بینی شده است.
عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان این که ما به‌شدت نگران معیشت مردم هستیم، تاکید کرد: برای افرادی که در شرایط کرونایی بیکار شده‌اند برنامه داریم تا خسارت‌های آن ها را جبران شود.
وی افزود: در حوزه درمان، بازنشستگی، اشتغال و افراد آسیب‌دیده در کشور که زیر نظر مجموعه‌های این وزارت‌خانه هستند گام‌های اساسی برداشته خواهد شد. 4 صندوق و شرکت بیمه‌ای زیرمجموعه وزارت‌خانه هستند که ناکارآمدی در این مجموعه‌ها زیاد است و انتصابات رابطه‌ای در این مراکز آزار دهنده بوده و دستور اکید رئیس‌جمهوری بر سالم‌سازی در بین مدیران و مسئولان است.
آیت الله علوی گرگانی: یکی از موضوعات مهم کشور بیکاری جوانان است

عصر قم


آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز در دیدار حجت الله عبدالملکی گفت: یکی از موضوعات مهم کشور ما بیکاری بویژه در قشر جوانان است هر جامعه ای که مردم آن بیکار باشند دچار مشکلات دینی خواهند شد بنابراین در درجه اول انتظار داریم به مساله اشتغال اهمیت داده شود.
وی افزود: اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم. در معارف دینی آمده است من کان لله کان الله له نگویید: "نمی‌توان" و "نمی‌شود" بلکه با همت، همه کارها حل شدنی است.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اضافه کرد: درهمه کارها با امید جلو روید و ناامید نباشید گر چه مملکت دچار مشکلات عدیده است. در کشور ما سرمایه زیادی وجود دارد که باید به صورت درست به کار گرفته شود و به نحوی مدیریت شود که نفع آن به جوانان برسد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: کارهایی را که بر زمین و معطل مانده است تشخیص داده و آن را به درستی به حرکت در بیاورید.
ایجاد یک میلیون شغل جدید در سال هدف‌گذاری شده‌ است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به هدف‌گذاری و برنامه‌های اشتغال زایی و کاهش آمار بیکاران جامعه در دولت سیزدهم، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های توسعه اشتغال و با وعده رییس جمهوری تلاش می‌شود سالانه یک میلیون شغل جدید ایجاد شود.
وی افزود: مساله بیکاری موضوع و چالش مهم کشور است و 5 میلیون و 500 هزار بیکار در کشور وجود دارد که باید به صورت سریع در جهت رفع این مشکل گام برداریم.
وی ابراز داشت: در حال حاضر 3 میلیون و 500 هزار بازنشسته تامین اجتماعی، 2 میلیون بازنشسته صندوق بازنشستگی و صندوق بیمه روستایی تحت پوشش این وزارتخانه می‌باشند.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور هم اکنون 6 میلیون و 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده که خدمات رسانی به آنها باید با حمایت های دولتی به حد مورد انتظار و قابل قبول برسد.
مدیرحوزه‌های علمیه: یارانه نیازمندان هدفمندتر شود

عصر قم


مدیرحوزه های علمیه کشور نیز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر استفاده از تجربه‌های موفق در حمایت‌های بیمه‌ای و یارانه‌ای از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا نیازمندان بصورت دقیق‌تر در زیر چتر بیمه‌ای و یارانه‌های حمایتی قرار بگیرند.
آیت‌الله علیرضا اعرافی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه در حوادث و بلایای طبیعی و بیماری کرونا در خدمت مردم و کادر درمان بودند، گفت: ستادهای راهبری اجتماعی حوزه‌های علمیه تعاملات خوبی با نهادها و سازمان‌ها برای خدمت رسانی بر مردم دارند.
وی با اشاره به رویکرد پژوهشی کارکردی در حوزه های علمیه بیان کرد: تهیه پژوهش‌های مورد نیاز نظام و دولت در این عرصه عملیاتی شده و تاکنون 100 پرژوهش در این خصوص گردآوری شده‌است.
به گفته وی، قم سررشته بسیاری از علوم در ایران و خارج است و نهادهای مهمی در این شهر وجود دارد که می‌توان از توانمندی‌های آن ها بهره برد، همچنین پس از انقلاب اسلامی تحولات مثبت و تاثیرگذاری در حوزه بانوان و بخش بین الملل حوزه های علمیه اتفاق افتاده‌است.
مدیرحوزه های علمیه کشور ابراز کرد: برای تقویت بعد اجتماعی حوزه‌های علمیه کارگروه‌های جهادی این نهاد فعال و حدود 10 هزار جهادگر حوزوی در آن ساماندهی شده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران باید تمام و استعداد خودمان را برای خدمت به مردم بسیج کرده و خودمان را محو خدمت و کار کنیم، گفت: مسئولان باید به الگویی خوبی از مدیریت انقلابی تبدیل شوند به طوری که عقلانیت را با شجاعت و جسارت همراه کنند که این مهم بن‌بست شکن است.
قوانین دست و پاگیر تشکل‌های مردمی باید حذف شود

عصر قم


در ادامه این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مجمع خیرین سلامت قم گفت: باید اجازه بدهیم تشکل‌های مردمی به سهولت کارهای خودشان را انجام بدهند و به همین منظور در اولین مصوبه‌ وزارتخانه سازمانهای تابعه مکلف به مقررات زدایی از این قبیل فعالیت‌ها شدند.
وی با بیان این که یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم مردمی‌ کردن امور است، افزود: وقتی که برای وزارتخانه برنامه خواستند مردمی‌ کردن و حمایت از تشکل‌ها یکی از 7 محور اصلی برنامه‌های من بود. در گام اول هدفمان این است که موانع را از پیشروی مردم برداریم چرا که ضوابط دست و پاگیر زیادی وجود دارد که کار را برای تشکل های مردمی سخت کرده است.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت حذف موانع تولید و اشتغال، ابراز داشت: هم‌افزایی با تشکل‌های مردمی یکی دیگر از برنامه‌های اصلی ما است چرا که معتقدیم نباید نگاه انحصارگرایی وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر تقویت بعد مردمی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت به این مساله اعتقاد دارد و در دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز این موضوع با جدیت پیگیری خواهد شد.
عبدالملکی در خصوص صحبت‌های برخی از اعضای خیرین سلامت و استاندار قم در خصوص واکسیناسیون کرونا نیز ابراز داشت: اولویت اصلی کشور کرونا است و رییس جمهوری با حساسیت این مساله را پیگیری می‌کنند.
تغییر ساختارها در همه ارکان دولت باید عملیاتی شود
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: در کنار کارهای روزمره دولتمردان باید به مشکلات ساختاری کشور بپردازند و با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کنند.
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری افزود: دولت باید با ایجاد کارگروه‌های مختلف ساختار صحیحی در ارکان مختلف دولت ایجاد کند.
وی با بیان اینکه اگر این ساختارها را اصلاح کنید یک ریل‌گذاری مناسبی برای دولت‌های آینده ایجاد کرده‌اید، ادامه داد: سرمایه ما مردم است و انقلاب در صورتی ماندگار است که مردم را در کنار خودش داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است و اگر این کار را بتواند محقق کند بدون شلیک گلوله کشور را تصاحب کرده است.
وی با بیان این که تصاحب فکر و اندیشه مردم هدف اصلی دشمنان نظام است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این زمینه صورت‌گرفته است که باید با آن مقابله کرد.
وی تصریح کرد: رهبری‌های داهیانه رهبری و حضور مردم در صحنه همواره دشمنان را شکست داده است به همین علت تنها خطری که کشور را تهدید می‌کند تصاحب فکر و اندیشه مردم است.
حسینی بوشهری با اشاره به آمادگی حوزه‌های علمیه برای همکاری با دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم و مسئولان است و این مهم در شیوع بیماری کرونا کاملاً مشهود است چرا که روحانیان در کنار کادر درمان به خدمت‌رسانی به مردم و بیماران پرداختند که انصافاً جهاد کردند.
قرارگاه رفاه برای تغییر شرایط زندگی مردم ایجاد شد

عصر قم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه رفاه، گفت: این قرارگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شده تا شرایط زندگی مردم را به سوی رفاه و مطلوبیت سوق دهد.
وی افزود: این قرارگاه با حضور اساتید و کارشناسان تشکیل شده است و تلاش می شود گام‌های بلندی برای رفاه و آسایش مردم برداشته شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مهمترین مشکلات جاری کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیکاری و کرونا دو مشکل عمده کشور است و در این بین استمرار شرایط بیماری بر عمق مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم دامن زده و برای حل این معضل بصورت برنامه ریزی شده به دنبال افزایش ظرفیت های اشتغال هستیم.
عبدالملکی کاهش آسیب های اجتماعی را از برنامه های مهم وزارتخانه متبوع خود در دوره جدید دانست و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش خواهد شد تا از حجم آسیب های اجتماعی در کشور کاسته شود.
رفع بیکاری مهمترین خواسته مراجع تقلید قم از دولت سیزدهم است

عصر قم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در حاشیه دیدار با مراجع تقلید قم در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر به قم و دیدار با تنی چند از علمای حوزه علمیه، گفت: مراجع تقلید به دلیل ارتباط عمیقی که با مردم دارند نسبت به درد و رنج بیکاری و اشتغال جامعه حساسیت و نگرانی زیادی دارند و نسبت به رفع این چالش‌ها در دولت سیزدهم تاکید کردند.
عبدالملکی با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن توصیه‌ها و دغدغه‌های مراجع تقلید، ادامه داد: منویات و توصیه های مراجع تقلید برآمده از فرهنگ و معارف اصیل اسلامی است که باید به آنها عمل شود. در دولت سیزدهم ارتباط وسیع و عمیق وزارتخانه با مراجع تقلید و بیوت علما حفظ و تقویت خواهد شد و دیدار با علما از ماموریت های کاری مهم ما به شمار می رود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر بهبود شرایط اشتغال، اظهار داشت: رییس جمهوری نسبت به اتفاقات مبارک در حوزه اشتغال وعده های امیدبخشی داده‌اند.
مجتمع کارآفرین در قم افتتاح شد

عصر قم


در بخش دیگری از این سفر و با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مجتمع کارآفرین در رابطه با صنعت کفش و دمپایی عصر روز پنجشنبه در قم افتتاح و به بهره برداری رسید.
همزمان با سفر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مجتمع کارآفرین در جاده قدیم قم-کاشان با حضور بهرام سرمست استاندار و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بصورت رسمی افتتاح شد.
این‌مجتمع که به همت فعالان و تولید کنندگان کفش مورد بهره برداری قرار گرفت با زیربنای 15 هزار متر مربع در خدمت فعالان این عرصه خواهد بود و زمینه مطلوبی جهت معرفی تولیدات این صنعت به وجود می آورد.
گفتنی است فعالان کفش قم بیش از 80 درصد صادرات کفش کشور را در اختیار دارد و این صنعت موجب اشتغالزایی ویژه ای دراین استان شده است.
شایان ذکر است دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید بدون حضور رسانه ها و خبرنگاران برگزار شد.
برچسب‌ها
مرجعیت تقلید شیعه قم اشتغال فراگیر دولت سیزدهم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/326290/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

تقویم و اوقات شرعی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 به افق قم

راهیابی 2 اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم

اجرای طرح زیست شبانه در استان قم

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

چه کسی می داند...

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم

دمنوش‌های شفابخشی که بی‌حالی و رخوت بهار را از بدن دور می‌کند

کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

افزایش 11.6 درصدی اهدای خون در قم

چرا به سوالات اپراتورهای اورژانس باید پاسخ داد

هوای تهران گرم می شود!

عملیات ویژه نیروهای امدادی برای نجات سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

گلایه‌ی رئیس پلیس راهور از ابلاغ نشدن قانون افزایش جرایم رانندگی

طوفان شن در لیبی

افزایش سرقت احشام در قم

5 باور غلط درباره ضدآفتاب که فکرش را نمی‌کردید!

بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات

مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود

«مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

سرماخوردگی و آنفولانزا را با روغن پونه کوهی درمان کنید

پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم

پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟